Jasic Era
JASIC je objavio svoju najnoviju liniju EVO20 na sajmu održanom istovremeno u Frankfurtu i Šenženu. Na obje lokacije se istovremeno održao događaj, dok je online prijenos događaja uživo emitovan na JASIC-ovim zvaničnim stranicama na Facebook-u, Linkedin-u, Instagram-u, Wechat-u. Lansiranje novog proizvoda označava novu eru u internacionalizaciji kompanije u kojoj su brend JASIC i njegova ponuda proizvoda od najveće važnosti.
Kao prva kineska kompanija za zavarivanje koja je lansirala novi proizvod na međunarodnom sajmu, JASIC je uveo koncept „novog standarda u UX zavarivanju“ u novi asortiman EVO20. Ovaj novi standard se sastoji od solidnih performansi zavarivanja, redefinisanog industrijskog dizajna i interfejsa čovjek-mašina, sa visokim standardom u pouzdanosti i održivosti.
Novi asortiman proizvoda se trenutno sastoji od 14 osnovnih monofaznih modela, a predviđeni su i trofazni modeli za buduća izdanja. Potpuno novi robustan izgled sa novim dizajnom kontrolne table ne liči ni na jedan od prethodnih modela JASIC-a, a sa inovativnim karakteristikama u performansama zavarivanja i interakciji čovjeka i mašine, sigurno su izazvale veliko interesovanje među posjetiocima sajma, kao i gledaoca online prenosa uživo.
Značenje EVO20
Nova serija aparata je značajno „evoluirala“ u poređenju sa svim prethodnim JASIC modelima, pa je „EVO“ iz tog razloga u njihovom nazivu. Što se tiče broja „20“, on ne samo da označava novi početak (2.0 napram 1.0) za JASIC, već najavljuje ambiciju kompanije da postavi novi standard UX za profesionalne aparate za zavarivanje u 20-im godinama 21. veka.
Iz Frankfurta i Šenžena
Glavni distributeri i uticajni ljudi iz cijele Evrope prisustvovali su događaju u Frankfurtu.
Njihove kolege iz Kine, koji su se okupili u JASIC-ovom korporativnom salonu, pridružili su im se putem online video stream-a. Gospodin Pan Lei, predsjednik JASIC-a i Anssi Rantasalo, potpredsjednik JASIC-a, održali su energičnu prezentaciju globalnoj publici u Šenženu i Frankfurtu.
JASIC je počeo da obnavlja svoju priču za globalno tržište zavarivanja.
I sasvim je sigurno da će nastaviti sa proširivanjem nove priče o JASIC-u i van Evrope.
Leave a reply